Det där med åldern



 



Jag har aldrig haft någon åldersnoja. Jag njuter av att bli äldre. Enligt mig blir man smartare, snyggare, lugnare, mindre självcentrerad och mer självsäker med åldern. Jag verkligen älskar känslan av att inte ha samma panik över allting som händer runtomkring. Jag tar saker och ting med mer ro idag. Jag har heller aldrig haft drömmen om att bli en ung mamma. Jag vill bli mamma när jag är mogen och kan vara förälder fullt ut. Jag vill att mina barn ska känna en stark trygghet hos mig. Det hade jag inte alls kunnat erbjuda för fem år sedan. Men nu börjar jag sakta men säkert skapa denna trygghet. Men innan jag skaffar barn ska jag njuta lite av den själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0