Energi



Idag behöver jag extra energi. Celsiusdrycken gör sitt jobb, ni ser ju hur pigg och glad jag ser ut! Inte alls ansträngt leende... Jag blir faktiskt piggare och mer fokuserad. Kanske är det placeboeefekten som spökar jag vet inte. Placebo eller inte, piggare blir jag. Idag ska jag ha min första hudkonsultation. Ska bli väldigt roligt och lärorikt. Sen är det dags för helg. Min älskling har förberett för picknick. Hur mysigt som helst. Ska nog se till att dokumentera lite från picknicken sen.


Kommentarer
Postat av: tiny

mysig blogg gumman!

du är numera med på min lista över bloggar ja följer dagligen!



om du vill läsa min så är det bara att höra av dej! har skrivit i den sen 2006 =)



kram på dej!

2011-08-05 @ 11:45:51
URL: http://tinylove.blogg.se/
Postat av: Charlie

Hahaha.. du ser lika vacker och glad ut som alltid, palcebo-effekt eller ej.. ;)

Fan måste prova den där drycken med..finns den överallt?

Ha en UNDERBAR picknick! <3

Och hälsa älsklingen!

Pusssssss

2011-08-05 @ 11:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0