Skor



Jag har så smått börjat bli skotokig. Förr om åren kunde jag gå i samma skor året runt innan jag köpte nya. Jag brydde mig inte för fem öre och tyckte inte alls att ett par skor kunde förstöra en hel outfit. Nu har jag insett det. Skor är viktigt. Inte så viktigt att världen går under direkt, men viktigt. Jag vill hitta guldkornen som fyller de ekonimiska, stilmässiga och komfortabla kraven. Att saker som jag har på mig är riktigt skönt är något som jag verkligen blivit bättre på med åren. När jag var yngre kunde jag gå runt och frysa i en för kort tröja eller få stora sår i för hårda skor. Verkligen inte värt det. Idag åkte mina leopardmönstrade ballerinor på. De är hur sköna som helst. Inte nog med det, väldans snygga också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0