Husdrömmar



Ännu en supermysig dag. Huset de har köpt var så fint. Stor fin trädgård, 150 kvm med två verandor, allt så himla fint och nyrenoverat. Vi köpte med oss en hallonbuske och trädgårdshandskar som inflyttningspresent. Jag är så sugen på hus. Verkligen en frihet. Egen trädgård, rymliga ytor, walk in closet, stort sovrum, öppen planlösning, tvättstuga... Haha min våta dröm. Jag vill verkligen flytta från vår trånga lägenhet. Men den är så söt. Jag verkligen älskade den från dag ett. Men nu är det andra tider. Jag har tröttnat på området och söderort. Får se när och var det blir sen i framtiden. Ikväll blir det bara lugn och ro med film och godis. Jag känner mig inte helt pigg. Sjuk får jag inte bli. Jag har kunder att ta hand om imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0