Helgen



Helgen har bestått av mycket mammamys, shopping, god mat och bra samtal. Jag har sovit i genomsnitt tio timmar varje natt vilket är rätt så galet. Men jag behövde väl det. Den blå klänningen som jag har på mig är en riktigt gammal raritet. Den är i siden och har en gång ägts av en dansös på broadway. Klänningen är ungefär femtio år gammal. Jag hade tänkt att jag skulle ha den på bröllopet nästa helg. Men då den sitter alldeles för tajt kommer det aldrig gå. Skulle jag sätta mig ner med det tunna sidentyget och sträcka ut det skulle klänningen förstöras i ett nafs. Så antingen gå ner fem kilo till nästa helg eller så tar jag en annan klänning istället. Jag väljer det sista alternativet ganska lätt. Idag får vi se vad som händer. Härligt att inte ha något inbokat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0