Veckans inköp

 
I veckan har jag helt enkelt varit tvungen att shoppa lite mer gravidkläder. Jag står inte ut med att vaje morgon rota i varenda hörn efter något som både är tillräckligt snyggt OCH bekvämt. Två par klänningar, två linnen, en kjol, ett par tajts och sedan även två tunna koftor att svepa om mina fläskiga armar ;-)
 
Sist men inte minst så har jag inhandlat en klocka som jag suktat efter länge. Jag önskade mig den i födelsedagspresent, Men då jag fick pengar från morfar blandannat så köpte jag denna underbart vackra skapelse för dessa pengar. Jag är mer än nöjd. Nu får det dröja lite med shoppingbestyren för pengarna växer inte på träd och till hösten och mammaledigheten kommer vi leva mycket mer knapert. Jag kommer dock skämma bort mig själv nu de sista 2 månaderna innan bebisen kommer. Som jag tidigare nämnt med massage och vattengympa blandannat (sista bebisshoppingen också såklart). Jag vill verkligen få unna mig saker nu för att orka sista biten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0