Nu är den vår

Nu är lägenheten vår. Vi har skrivit på kontrakt. Egen tvättmaskin och torktumlare (bara det liksom), walkincloset, balkong och öppen planlösning! Min lägenhet ligger ute till försäljning på hemnet. Allt känns omtumlande men spännande. Innan vi skrev på kontraktet idag körde jag alldeles SJÄLV in till stan och kungsholmen och hämtade upp Johan. Herregud vad stolt jag är! Ikväll tog vi sedan en sväng förbi lägenheten och åt på det lilla pastaköket som ligger i det nybyggda området. Mycket trevligt, gott och fräscht. Jag tycker det är viktigt att sponsra de loka krogarna för visst är det mysigt att ha dem nära.

Kommentarer
Postat av: klara

vill se fler bilder!! =)

2012-02-06 @ 20:59:58
Postat av: Sofia

Jag försöker hålla mig lite med att visa för mycket. Lägenheten är dock mycket finare i verkligheten och så underbart stor.

2012-02-07 @ 12:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0