Landetmys

Då vi ska ha vinsning på min lägenhet till helgen och ibörjan på veckan kommer vi att hänga på landet. Somvanligt står det en massa mys, god mat, brasa, promenader och slappning på schemat. Det blir även en tur till pappsen på middag. Först ska dock lägenheten städas och göras extra mysig inför visningarna. Inhandla färska blommor och lite nya stearinljus. Jag kommer sakna min lägenhet lite ändå. Den är ju så fin. Men större och mer öppna ytor och TVÄTTMASKIN är verkligen något jag ser fram emot. Inflytt senast den 27/4. Hoppas på tidigare då den står tom och bara väntar på oss nu!

Kommentarer
Postat av: klara

hur går det på jobbet nu, trivs du ff lika bra?

skönt med slappartid på ert mysig landställe :-)

kramar

2012-02-16 @ 16:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0