De 10 åren som gått



2002-2012

Flyttat från Stockholm
Flyttat till Ö-vik
Bott på folkhögskola
Gått Teaterlinje
Försökt ta körkort men misslyckats...
Flyttat till Falun
Läst Pedagogik A på Högskolan Dalarna
Sjungit i Gospelkör
Blivit sambo
Arbetat som barnskötare och fritidsledare
Sökt, kommit in och tackat nej till Socionominjen och Hudterapeut på Elisabetskolan
Flyttat tillbaka till Stockholm
Gått kurs i Teckning
Köpt egen lägenhet
Arbetat som elevassistent
Arbetat som personlig assistent
Studerat till sjuksköterska på Sophiahemmet Högskola
Varit kolloledare under 2 kollon
Åkt på en massa kryssningar...
Tagit sjuksköterskeexamen
Utbildat mig till Make-up artist
Arbetat på akutmottagningen Huddinge
Arbetat med medicinsk hudvård
Hyrt ut min lägenhet
Hyrt lägenhet i Solna
Köpt 2 katter
Renoverat min lägenhet
Rest Peking, Shanghai, Rio, Bahia, Tallin, Sharm el sheik, Kairo, Teneriffa, Mallorca, Nice, Menton, Bangkok, Krabi, Phuket, Koh Lanta, Koh Phi Phi, Koh Jum, New york, Dusseldorf, Köpenhamn, Skåne, Storlien, Båstad, Helsingfors, Åbo, Paris, S:t Lucia, Kuba...
Avverkat 6 karlar
Hittat den rätte
Förlovat mig
Varit sambo i snart 4 år
Förlorat mormor, morbror och gammelmoster
Varit med på hjärtstopp
Sett barn förlösas
Varit på obduktion
Iordninggjort döda inför visning
Varit kär
Varit oerhört ledsen
Varit oerhört lycklig

@->----


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0