Bebislycka


Nu har en av mina bästa och äldsta vänner fått sitt första barn. Det är den första närmaste vännen som får det. Det känns fantastiskt och jag är så glad. Längtar efter att få träffa den lille. Usch va kallt det har varit ute de senaste dagarna. Trots långkalsonger, bra skor och dunjacka så har jag varje dag blivit genomfrusen. Så fort jag har kommit innanför dörren har jag gjort iordning ett hett bad. Igår när jag kom hem hade min älskling gjort det till mig. Han hade även lagat middag och tänt ljus i hela lägenheten. Underbar känsla. Tänk att han gör så även efter 4 år tillsammans. Måste ju betyda att han gillar mig fortfarande ;-) Nu ska jag proppa i mig gott & blandat och läsa ut boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0