Kollat lägenhet


Idag har jag och Johan kollat på en lägenhet. För ett år sedan var vi och kollade in de nybyggda lägenheterna i samma objekt. Då var denna lägenhet inte färdig. Spännande är det. Jag drömmer mig bort. Vill sätta i mina inredningsklor direkt. MEN vår månadskostnad skulle bli MÅNGA tusenlappar högre, så det måste verkligen kännas helt rätt. Men sugen blir man. Frågan som vi ställer oss är också, vill vi bo söder eller norr om stan? De har sina fördelar och nackdelar båda två. Detta objektet faller i alla fall inom mina främsta krav. Bra kommunikationer ( 4 min till pendel och 7 min till tunnelbana), öppen planlösning, nybyggt men ändå med charm, tvättmaskin, naturnära men ändå nära till ett centrum (som åtminstonde har H&M och Ica). Så nu är det bara att räkna sparbössan...

Kommentarer
Postat av: Klara

ser fint ut!! vart är det?

kram

2012-01-22 @ 22:11:37
Postat av: Sofia

Klara! Bilden är tyvärr inte från lägenheten vi såg på utan det är en inspirationsbild för inredning. Lägenheten ligger i Farsta strand. Kram på dig

2012-01-23 @ 09:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0