Min boning



Fotona i lägenheten är klara. De blev väldigt fina men inte perfekta. Jag är ju lite av en perfektionist. Nu har jag bott här i 7 år och jag har verkligen älskat min lägenhet. Den har en mycket bra planlösning, ljusinsläpp från två håll, stor balkong, våningen högst upp i fastigheten, stambytt badrum med badkar. Helt nya 3 glas fönster. Ekparkett i samtiliga rum. Nyligen vimålade tak och väggar. Vackra 50-tals detaljer som skåpluckor och dörrar. Den är väldigt söt och hemtrevlig. När/OM det bli dags kan vi lägga ut den för visnng. Men allt ska vara klart först. Just nu är ingenting klart. Idag ska jag försöka läsa så mycket som möjligt i min viktiga bok. Sen blir det myskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0