Magens utveckling

 
Bild 1. Vecka 6 Bild 2. Vecka 25
 
Jag är inte den som är stolt över min mage. Inte alls faktiskt. Men det är ändå fascinerande att se hur den faktisk har utvecklats. Resten av kroppens utveckling är mindre rolig. Större rumpa, större bröst, svullna händer och fötter. Nästa sommar ska jag vara mig "själv" igen. Det är iaf mitt mål. Då har jag vintern och våren på mig att 1. Gå promenader. 2. Återgå till min fina viktklubb där jag äter allt men inte jämt och mycket. Det är perfekt.
 
Men nu växer jag. Psykiskt och fysiskt tungt är det. Det är sanningen. Speciellt för mig som haft ätstörningar i livet. Som alltid fått hålla igen för att inte gå upp i vikt. Men i slutändan så är det hälsan och bebisen som är viktigst. Det får bli mitt mantra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0