vattengymnastik

 
Nu har jag bokat höstens gravidträning. Det blir vattengymnastik i Älvsjö. Tar 10 min med bilen från oss så det blir toppen. 8 härliga pass har jag framför mig. Sista passet är 17 dagar innan min beräknade förlossning. Super! Jag skulle vilja börja redan nu men det finns inga pass nu under sommaren verkar det som. OM jag nu får beviljad gravidpenning och kan gå från jobbet den 20/8 så är planen att ägna mig åt en del saker så att jag inte blir tokig på att bara gå omkring och vänta. Jag kommer att göra precis det jag orkar, blir det avkall på något så blir det. Fokus på lugn och ro.
 
Detta är planen:
  • Träffa mina fina vänner
  • Gulla med bebisar som finns runtomkring mig
  • Gå på vattengympa 1 ggr/veckan
  • Läsa böcker, skönlitteratur och de 2 förlossningsböckerna jag har
  • Bläddra i tidningar
  • Vila/SOVA/softa
  • Äta mycket frukt
  • Ta promenader
  • Köpa avslappnings CD och lyssna på
  • Gå på massage och fotvård någon gång
  • Unna mig manikyr
  • Införskaffa det som behövs till mig och bebisen innan förlossning
  • Bona med det sista
  • Fokusera på det som komma skall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0