Färgval



Alltså, alla dessa VAL! Jag blir tokig! Det är ju underbart men ändå hade vet väl varit enklast om det bara fanns svart att välja på... MEN nu är vi iallafall här. Vi ska beställa vagnen innan den 30/6 för då får vi 50% på bilstolen. Som ni ser på sista bilden så har min älskade J varit där och satt betyg... Det är nämligen så att han dealar hela tiden med mig om att han ska få köpa en elflygel. En sådan som de har på så ska det låta. Då den kostar rejält med pengar anser jag att det inte är något som vi borde prioritera nu. Men han försöker iallafall hela tiden att klämma in detta i alla sammanhang. Som här. Jag blev kär i den lila färgen på barnvagnen. Men ni ser ju vad J har satt för betyg på den. Det skulle innebära att han ska få köpa en flygel... Haha han är så söt min älskling. I slutändan bryr han sig inte så mycket så vi får se hur det går. Jag har kommit ner till 4 färger nu. Lila, beige, svart och grått. Beige går inte att få till sittvagnen dock. Endast med svart chassi och jag vill ju absolut (!!!) ha vitt chassi. Jobbiga, jobbiga jag. Då bebisen kommer till hösten så kanske det ändå inte är så praktiskt med beige, vad vet jag. Svart funkar alltid, men är ju såå tråkigt. Grå ser lite trist ut men funkar ju. Lila är klart min favorit somsagt. Visst kan en kille ha lila?? Blå och röd går fetbort för det är inte jag. En stor världslig fråga har detta blivit. Tänk vad jag kommer att skratta åt detta om några år. Som man höll på. Men nu är här och tycker detta är både roligt och viktigt. Som ni ser fick vi även testa vagnen i bilen ;-) Mycket enkel att fälla ihop och vår bil kan ju ta vilken vagn som helst men roligt att testa iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0