Gördel

Idag har jag tagit en tur och shoppat lite gravidsaker. Blandannat en maggördel som ska vara ett lätt stöd för ryggen och fogarna nu när magen växer. Den känns riktigt skön och stabil. Jag måste verkligen ha lite bättre stöd nu när jag jobbar föt fullt. Jag har även stödstrumpor och nu ska jag testa mina gymnastikskor istället för sjukhustofflorna som jag får så ont av. I lördags då jag jobbade ett extrapass fick jag hemskt ont i ländryggen och fötterna. Min kropp var helt slut eftet arbetspasset. Nu ska jag orka 7 veckor till med en växande mage. Gäller att ta hand om sig. Ikväll blir det pannkakor och våfflor till middag. J vill ha både och! Sötgrisen. Sen ska vi kolla på någon spännande film och bara mysa. Imorgon är det jobb kl 7 igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0