Gravidfrukost



En massa vitaminer och fibrer. Det är vad min lilla bebbe och mage behöver nu. Gott som snus dessutom. Igår jobbade jag första dagen på ett äldreboende. Vi var två syrror och jag ansvarade för en egen avdelning. Då det var mycket lugnt var det inte alls mycket jobb att göra. MEN ikväll ska jag göra ett pass där jag går som ensam syrra på 5 avdelningar. Känns vidrigt just nu. Övermäktigt. Så det återstår att se hur det kommer gå. Det finns dessutom en döende på en av avdelningarna. Jag vill inte stressa upp mig och bebisen. Hoppas verkligen inte på många sådana pass. Jag har ju aldrig arbetat på avdelning eller äldreboende så har ju inte fått in den rutinen. Klockan 15 är det dags. Så nu tänker jag bara vila, äta och göra mig redo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0