Äntligen här



Så. Idag kunde jag inte hålla mig längre. Jag hämtade ut hela kitet. Ligg, sittvagn och bilstol. Ikväll har jag bäddat lite och nu är det provkörning näst på tur. Jag är riktigt nöjd. Sittvagnen är helt svart men kul med något som bryter av lite också. I tre timmar på eftermiddagen har vi varit på föräldrautbildning nr 2. Idag handlade det om avslappning, smärta och smärtlindrande metoder. Medicinska som icke medicinska. Jag tycker absolut att dessa träffar är givande. Barnmorskan som håller i det kan vara lite seg ibland men det sätter sig bra och jag har lärt mig en hel del. På slutet idag fick vi alla sitta på säckar och andas. Härligt. Nu ska jag införskaffa lite avsappningsmusik och avslappningsövningar på cd. Imorgon bitt blir det barnmorskebesök igen. Hoppas alla värden och bebis mår bra, känns så iaf. Trots att mamma (jag) inte mår prima! Förresten angående symaskinen så blev det ingen idag. De var så dålig kvalitet på de jag kikade på. Jag ska beställa en Singer på nätet istället. Blir nog bra! Nu ska jag hugga in på min romantiska singelmiddag. Stark chili con carne.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0