Ikea en regnig lördag...




 
Ja vad gjorde vi där kan man ju undra. Vi tog båda ett djupt andetag och dök in i folkhavet. Vi hade innan redan bestänt vad vi skulle ha så det gick faktiskt riktigt smidigt. Ett litet avlastningsbord till fotöljen (speciellt till mig nu när jag sitter och jäser så jag kan ha en tekoppen och godispåsen någonstans inom räckhåll. Sedan blev det en till spot som vi ska ha i kökstaket samt lite blockljus. På vägen hem åkte jag och köpte en amingskudde jag fyndat på blocket. 150 kr känns helt ok. Fräsch och fin. Nu sitter jag med amningskudden i knät och laptopen på. Alltså jag hade lika gärna kunnat köpa den UTAN bebis, den är ju ljuvlig att ha datorn på i soffan. Två flugor i en smäll och den kan börjas användas direkt. Topp! Imorse mådde jag väldigt illa men nu är det betydligt bättre. Dags för lite fika tror jag, finns nog lite kladdkaka i frysen ;-) Användning av bordet direkt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0