Fasta

Idag börjar jag min egen version av periodisk fasta. Både min morbror som är läkare och min kusin som är personlig tränare och hälsocoach talar varmt om den. Jag kommer att fasta några dagar i veckan (till en början 3 dagar för att sedan gå över till 2). De andra dagarna kommer jag äta som vanligt. Dock med mer grönsaker och frukt för det behöver jag. Fastedagarna kommer jag göra så enkla jag kan för mig själv. Det blir en gammal goding, Nutrilett shakes som jag gillar och som jag vet innehåller allt. Så slipper jag tänka så mycket och får i mig den mängden som jag ska.

Shape up är annars superbra men nu känner jag för att testa fasta och så vill jag slippa räkna så mycket. Enkelt och inte för mycket förbud måste det vara för att jag ska orka och hålla uppe motivationen nu.

Jag hoppas bli piggare och lite med hälsosam nu framöver. Dessutom hoppas jag bli av med mina mammakilon en gång för alla. Vi får se hur det går! HEJJA MIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0