Första dagen är över

 
 
Så var första fastedagen över. Den gick över förväntan. Jag tror mycket pga Nutriletten som faktiskt höll mig lite småmätt hela dagen. Idag har jag en "vanlig" dag och imorgon är det fasta igen. En månad ska jag köra sen utvärdera om detta verkar bra. 8 kg har jag kvar till min inskrivningsvikt hos barnmorskan som nygravid. Jag gick upp hela 23 kg under graviditeten. Det mesta gick jag upp för att jag mådde så vansinnigt illa hela tiden och det enda som hjälpte lite var att småäta, så det gjorde jag för jämnan.
 
När jag nu ammat har jag varit hemskt hungrig och sugen på allt och sen har tröttheten gjort sitt också för att inte ta tag i saker. 10 månader fick Leo amma. Det känns fint, men konstigt nog saknar jag det lite. Visst var det tufft men att få vara så nära och ge mat åt sin son är magiskt.
 
Idag ska jag och Leo hem till Denise och Moa på lite lunch, alltid mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0