Kitchenaid VS Ankarsrum

 
 
Nu är det dags för mig att slå sag i saken och köpa en hushållsassitent. Jag älskar att baka men bakar mer sällan då det är så tungt utan assistent. Då jag sålt en matsalsgrupp har jag lagt undan pengarna för detta ändamål.
 
Jag har länge suktat efter en Kitchenaid men efter att ha provat den är jag inte lika såld längre. Visst den är galet snygg men jag undrar om inte den svenska klassikern Ankarsrum inte är bättre. Båda är fina nog att stå framme. Vi har ett stort kök så inne i något skåp och damma ska den inte stå. Denna ska användas flitigt. Nu återstår att känna på dem båda ännu en gång sen är det färgval. Om det skulle bli en KA är valet pärlvit enkelt men omdet blir en AR funtar jag på ngn pastell fast vit vinner nog där också den ska ju passa i mitt kök tills jag är gammal tant. Återkommer i ämnet när jag bestämt mig.

Kommentarer
Postat av: Monica Levander

Å jag har en sådan. Den översta tror jag det är. Skitbra!!

2013-09-16 @ 16:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0