Random från min vecka







Leo har ngt virus i kroppen. Han har hög feber på nätterna, hostar och är hes. På dagarna är han ganska pigg. Äter dock ganska dåligt. Välling, limpa och pannkakor slinker dock ner. Även jag och Johan har legat krassliga under helgen. Nu är jag tillbaka på jobbet. Johan vabbar. Jobbet rullar på fint. Saker och ring faller mer och mer på plats. Rutiner, datasystem och annat smått och gott. Kollegorna och stämningen är härlig och gör dagarna ännu trevligare! Nu ska jag snart krypa ner i sängen för imorgon jobbar jag ute på fältet. Psykiatriavdelning blir det tisd och torsd. Får se om det måste bli vabb på onsdag om Leo fortfarande är dålig. Johan kan nämligen inte vabba då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0