Hej




Imorgon intar jag en ny tjänst som konsultchef. Jag har trivts oroligt bra innan med både kollegor och chefer. Jag har haft en kombinationstjänst där jag även gått ut som sjuksköterska. Men det gjorde mig splittrad och jag kände att jag ville satsa allt på konsultchefsjobbet. Genom en väninna fick jag reda på att de sökte personal och efter en vecka var det nya jobbet mitt. 

Imorgon börjar jag jobba på Dedicare (Nurse) som är Nordens största bemanningsföretag inom hälsa och sjukvård. Det känns spännande, pirrigt och mycket roligt. En resa jag ser fram emot! Imorgon kväll har vi även ett event för sjuksköterskor.

Ni kommer att få höra mer på vägen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0