En pusselbit till...



Denna goding kommer bli vår sista pusselbit i vardagsrumsmöblemanget :-) 

Det blir en härlig avbrytare och tror den är skön att sitta i samt enkel att rengöra.   Jag är lite sugen på att köpa nya ben till den men det får bli ett senare projekt. 

Idag är jag tokförkyld. Täppt i bihålorna, rosslig i halsen och med det en galen huvudvärk. Men jag kämpar på med jobbet har trots allt bara 2 v kvar där. Jag kommer sakna kollegorna och den härliga stämningen på jobbet (för det mesta). Haha! 

Imorgon byter vi in vår bil då det blivit mer och mer problem med den och är lite väl dyr i drift. Känns skönt och tryggt då den andra är sprillans ny inte med så mkt finesser men inget vi behöver nu. Säkerhet och ekonomi före i en två barns-familj :-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0