The flu



Förra året vid den här tiden hade jag en hemsk och utdragen influensa. Jag kan knappt se tillbaka på bilder från den tiden utan att må lite illa. Jag hoppas verkligen med alla krafter att jag inte ska åka på någon sådant i år. Det enda jag kunde göra under de värsta dagarna var att stirra i det vita taket. Jag kunde knappt sova, inte se på tv, inte läsa eller se på något som rörde sig. Hemskt var ordet. Jag minns även att jag under den tiden skaffade min Iphone. Den första tiden orkade jag inte med den. Den hade ju så mååånga små applikationer och konstigheter som jag var tvungen att lära mig. Jag mådde illa av den helt enkelt. Somsagt hoppas att jag inte åker på något i år eller nästa år för den delen. Nu är det dags för dagens arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0