På väg hem

 
Idag kommer min älskling hem. Två veckors arbete på Gotland är avslutat. Det känns så skönt att han kommer hem. Samtidigt har det ändå gått ganska fort. Jag har verkligen sett till att ha saker att göra hela tiden så jag inte skulle känna mig ensam eller rastlös. Härligt är det iallafall. MEN det mitt pedantiska psyke inte gillar är att vi nu ska vara två som delar på utrymmet. Disk, matrester, tvätt, kläder och sopor ska nu adderas med 100%. Haha ja, jag är knäpp jag vet. Men när man är ensam så kommer man hem till en lägenhet som man lämnat den. Ordning och reda. Nu tänker ni, hur ska detta gå med en liten bebis i hemmet? Det undrar jag med ;-) Nu ska jag ta en dusch och göra mig lite fräsch för dagen. Kanske en cykeltur om jag orkar, så jag inte bara sitter och räknar minutrarna till mitt stöktroll kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0