Dramaqueen

 

Så nu har jag kortet i handen och det känns bra. Då jag skulle hämta ut kortet på en postterminal en bit bort blev det bilen dit. ENSAM IGEN. Fy satan alltså. Så började det snöa ymningt. Halt och snövallar överallt. När jag sedan hade hittat fram dit jag skulle då fick jag panik för jag visste inte var jag skulle parkera våran gigantiska suv. Fick bli en bit bort helt enkelt. Sedan när jag skulle hem igen så virrade jag bort mig. In i ett litet bostadsområde och tråckla runt haha. Jag pratade med mig själv hela tiden för att hålla mig sansad. Snön vräkte ner. Sedan kom jag inte på hur man rengjorde rutan på vår bil. Den blev lite skitig men inte så att jag inte såg ngt. Senare kom jag på att helljuset var på... Haha förstå vilken dramatik på bara en mils bilåkande. Men nu är jag hemma och bilen är hel! Puhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0