Bebisinköp

 
 
Ett stycke åkpåse/overall och ett album (ja självklart ROSA trots att det är tillägnat en liten kille) inköptes igår. Jag har redan klistrat in och fixat med det mesta i "tiden före" bebisen kommer. Så fick jag en klump i magen. Tänk om något händer? Usch. Bort hemska tankar. Var i alla fall hos barnmorskan idag. Magen ligger perfekt på kurvan, bebisens hjärtljud var fina, mitt socker och järnvärde var bra. Trycket också bra men något högre än sist vilket är förklarligt då jag är så mycket tyngre nu och mer vätskefylld. Han ligger med huvudet neråt fortfarande vilket jag är tacksam för. Är dock ej fixerad, men det är ingenting som jag ska "fixera mig vid" enligt bm. Skönt att vara där. Fick även en tid till läkaren nästa vecka för att se om jag blivit påverkad av alla sammandragningar jag haft. Man kan ju börja öppna sig lite. Det vore dock inte helt fel då lilleman är fullgången om mindre än en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0