Har jag slutat blogga?



Har jag slutat blogga? Jag kan inte bestämma mig. Ett kapitel är kanske slut, inte vet jag. Jag har ett jobb som jag fullkomligt älskar. Arbetsuppgifterna, flexibiliteten, drivet, viljan att vara bäst och framförallt KOLLEGORNA. Fina, goa, stöttande, roliga, kloka och proffsiga. Alla bra på olika sätt. 

Jag har alltid drömt om att vara på en arbetsplats där jag inte kan slita mig från uppgifterna oavsett om klockan är 21 på kvällen. Jag känner dock att jag kan avväga så det inte blir för mycket. Men det är en härlig känsla att vilja lite mer. 

Bloggen hinns liksom inte med för nu handlar livet bara om LEO, familjen      och jobbet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0