Bad skin day


Idag har jag haft en "bad skin day" om man nu kan säga så. Jag har en väldigt bra hy men precis runt den där härliga (läs trista) period som man har en gång i månaden så blir den lite mer oren. Men så just idag har jag fått två komplimanger för min hy. Konstigt det där. Idag köpte jag en ny rengöring från Jan Marini. Ska testa en med C-vitamin. Den är djupt rengörande men även lugnande och fuktbevarande. Jag har en liten crush för rengöring som löddrar. Jag tror det blir toppen. Annars kör jag med deras glykolbaserade produkter som är fantastiska. Till hösten ska jag även börja med A-vitaminkräm en gång i veckan. Måste bara invänta lite mörkare tider då A-vitamin gör huden mer solkänslig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0