Personlig utan att vara privat


Var går gränsen mellan att vara personlig och att bli för privat egentligen. Jag har funderat en del på det nu när jag startat den här bloggen. Mitt syfte är som jag tidigare skrivit inte att få så många läsare som möjligt utan att få uttrycka mig. Samtidigt som jag vill skriva av mig mina tankar och känslor så får jag inte bli för privat för mitt eget bästa. Det gäller att hitta den där magiska gränsen.

Det här fotot tog jag då jag och min mamma vandrade genom stan på kvällen för någon vecka sedan. Det är så roligt att de har misslyckats så totalt med stylingen på den här skyltdockan. Tänk vilket gott skratt ett par hastigt påtagna glasögon kan ge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0