Rio de janeiro


Jag har länge letat efter ett schysst solpuder som har mycket pigment i sig och som sitter riktigt bra. Jag dissar de superglittriga och tunna varianterna. Kollade idag runt på Make up store Åhlens city. Jag kom fram till att deras puderfoundation är precis det jag letat efter. Det är somsagt egentligen en foundation men jag tycker det passar utmärkt för att med en stor borste skapa en solkysst look. Det tyckte dock inte Make up stores transa som jobbar på city. Där fick jag kommentaren "Du vet väl att det här är en foundation som är till för riktigt mörka hudtyper?" "Om du gillar ett orange ansikte så..." Jag önskar jag kunde handplocka människor till olika företag. Likaså handplocka människor FRÅN olika företag. En del passar som handen i handsken i en yrkesroll (visst är det underbart?) och en del ska helt enkelt inte vara där. Men jag stod på mig. En "solpuderFoundation" fick det bli. Trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0