Små och stora problem


Igår köpte jag en skinnjacka på HM här i Nice. (Jag vet att det är illa att shoppa på HM när man är utomlands) Jag gillade den riktigt mycket. Men den är inte perfekt. Den är för det första inte i äkta skinn och för det andra sitter den lite pösigt över bysten. Men jag har ändå svårt att lämna tillbaka den. Den är snygg. Vilket ilandsproblem jag har. På tal om stora problem lyssnade jag och J på P3 Dokumentär idag när vi låg på stranden. Vi lyssnade på ett program om Estoniakatastrofen. Jag kommer ihåg. Jag var tolv år och pappa väckte mig på morgonen innan skolan. Vi satt som klistrade och följde nyheterna. Så många som blev drabbade. Vidrigt. Kan iallafall tipsa om P3 Dokumentär. Finns samlade på SR. Riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0