Otydlig



Ibland så kommunicerar jag väldigt dåligt. Jag säger inte vad jag egentligen vill och är allmänt otydlig. När det sen väl kommer fram är det för sent. Då är det svårt att vända om allt och förklara vad man egentligen menade. Verkligen onödigt. I övrigt så anser jag mig som en ganska tydlig person. Jag säger vad jag tycker och känner. Kanske lite för mycket ibland. Vilket kan straffa sig hårt. Men just nu är jag lite otydlig. Det gillar jag inte. Nu sitter jag på jobbet och läser på om hudvårdsprodukter och behandlingar. Det är intressant och aldrig blir man fullärd. Halsen är fortfarande inte bra, torrhosta/ rethosta är bara förnamnet. Jag är även trött som bara den. I helgen blir det lugnt. Riktigt lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0