The first post

 

Detta är mitt absolut första inlägg någonsin. Jag har under flera år haft tanken att skaffa mig en egen blogg. Men tankar som "jag är för gammal" "vem kommer vilja läsa" och "vad är egentligen syftet" har satt stopp för att överhuvudtaget ta tag i detta. Var för några dagar sedan ute med mina fina X-kollegor och då (med deras påtryckningar) insåg jag att jag kanske borde göra detta ändå. Men spiken i kistan satte min kära kusin, som driver en framgångsrik blogg, när hon var här i förrgår. Sagt och gjort, det blev en blogg tillslut. Som mina vänner säger så har jag också alltid varit en "dagsboksskrivare och en envis hobbyfotograf" vilket jag även tror är en bidgagande faktor. Mitt syfte är inte att få en massa läsare utan det är ett behov av att få uttrycka mig i såväl skrift som i bilder.


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hej min kära dotter.



Vilken fin dagboksblogg....



Från ett annat av dina [hideways]

Bangkok

2011-08-03 @ 18:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0