Work



Sitter på jobbet och bokar in, tar emot och behandlar mina inbokade patienter. Jag älskar service, skönhet och skapande, vilket gör mitt arbete perfekt för mig. Mina fina kollegor gör arbetet än mer givande. Tidigare arbetade jag på akuten. Det var otroligt lärorikt och spännande. Jag kände dock att skiftarbete inte var något för mig som är alldeles för kvällstrött och värderar helgerna så otroligt mycket. Jag hade även känslan av att arbetet "åt upp mig". Jag levde akuten. Men man vet aldrig, en dag kanske jag vill tillbaka. Men som det är nu så är det mitt nuvarande arbete jag brinner för.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Satan i gatan vad du är snygg. Jag är i Stockholm imorrn, kanske kan vi luncha...



Puss

2011-08-03 @ 14:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0