Yta med insida




På kliniken där jag arbetar finns alla möjliga behandlingar. Vi gör bl.a permanenta hårborttagingar, IPL mot ytliga blodkärl i ansiktet, sclerobehandling mot ytliga blodkärl på benen, kemiska peelingar, laserbehandlingar mot pigment, acne, ärr och rynkor, hudkonsultationer, medicinska tatueringar, Botox och fillerbehandlingar. Vi säljer även medicinsk hudvård för hemmabruk i form av märket Jan Marini. Denna hudvård gör verkligen skillnad. Jag har alltid varit fascinerad av hudvård och skönhet. Men jag har aldrig ansett mig vara ytlig. En person som bara bryr sig om utseende och inte prioriterar insidan. Det tror jag de flesta som känner mig kan intyga. Jag tror det är extra viktigt att ha många inre positiva egenskaper i min bransch som annars är fokuserad mycket på skönhet och yta. Jag tycker att alla människor ska få möjligheten att uppnå sitt individuella vackraste jag. Oavsett ålder eller kön. Sen är min åsikt att är man 60 år ska man se ut som 60 och inte 30. Ålderstecken kan verkligen vara vackert. Men mår man dåligt över ett ansikte som ser trött, argt eller ledset ut så tycker jag att det är fantastiskt vad man kan göra för att motverka det. Likaså personer med komplex. Kanske har man läppar som knappt existerar eller så har man en svår acne. Sen finns det alltid människor som går över gränsen, de vill ändra på saker som inte finns eller göra extrema behandlingar. I dessa fall är det väldigt viktigt med behandlingspersonal som kan bromsa eller sätta stopp innan det går för långt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0