Borta bra men hemma bäst



Idag ska det firas i familjen Staaf/Ljunggren. Vi ska fira att vi är friska, att vi har möjligheterna framför oss och att det är fredag. Det blir oxfilé såklart. Sen ser jag fram emot kvällen extra mycket då jag ska få hela 40 min massage av min älskling. Tända ljus, musik och väldoftande oljor från Thailand. Jag får såklart inte detta bara för att, vi har köpslagit om det. Jag tog Johans tvättdag och som gentjänst får jag denna härliga massage. Romantiskt va? Det krävs nämligen en del för min älskling. Han tycker det är så otroligt tråkigt med massage, till mitt STORA missnöje ;-) Ja, jag är lite bitter. Man kan inte få allt. Men ikväll sker det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0