C-esta cream



Idag har jag inhandlat en nya C-esta kräm från Jan Marini. Jag tycker den är toppen. Den lugnar min känsliga och ibland röda hud. Krämen har blandannat en kärlstärkande, reparerande och lugnande effekt på huden.

"C-ESTA™ är resultatet av Åratals intensiv medicinsk utveckling och innehåller den unika formulan DAE-complexTM, som är världens första stabila C-vitamin. Medicinska studier visar att C-ESTA™ skapar dramatiska föryngringsprocesser i huden. Efter bara kort tids användning blir hudens yta slätare och mjukare och på lite längre sikt kommer hudens yta att stärkas och bli mera motståndskraftig mot miljöpåfrestningar. Ansiktskonturerna lyfts fram medan rynkor och fina linjer kraftigt reduceras. Hudens färg blir jämnare och huden kommer att se ung och frisk ut"


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hej jag älskar också denna krämen, köpte den på tradera för 600kr.



Så ett tips om du vill ha billiga bra produkter köp på tradera, finns mene moy, jan marinioch mycket annat kram

2011-12-26 @ 00:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0