Möjligheter



Jag känner mig just nu fri. Fri att göra det jag vill och med människor som jag verkligen mår bra av. Mina finaste vänner vet att det viktigaste i livet är att omge sig med människor som lyfter en och som ser möjligheterna. Möjligheter finns nu framför mig. Frågan är bara vilken riktning jag ska välja. Jag säger inte att det finns massor att välja mellan men desto fler nu än innan. Jag måste under närmsta tiden komma fram till "Vad jag verkligen vill", det är inte lätt och det har det aldrig varit. Men att följa min magkänsla och mitt hjärta är viktigast. Jag tror och hoppas att jag har möjligheten att göra det nu. Nästa år fyller jag 30. Livet kanske ändra sin form på olika sätt. Karriären, familjelivet, alla slags livsrum. Jag kommer dock alltid att vara den lilla (ibland galna) teaterapan med en djup och känslosam bas och nyfikenhet på livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0