Tänkare



Idag har jag sovmorgon. Jag har sovit i närmare nio timmar vilket känns urskönt. Jag sitter just nu med frukosten i sängen och ser på lite serier. Jag är inne i en riktig tankeperiod. Jag funderar, tänker, vrider och vänder på saker till det yttersta. Jag tror tom att rynkan mellan ögonbrynen blivit starkare de senaste dagarna ;-) Det är mycket som händer i livet och runtomkring mig men ibland det står helt stilla. Jag har behov av stumulans nästan jämt. Som ett litet barn. Därför är jag så lyckligt lottad att jag har en pojkvän som finns där och alltid får mig att le. Nu vill jag dock komma in i ett "jag bryr mig inte och tänker inte så mycket" flow som jag vet att jag har ibland. Min hjärna är lite utmattad just nu. Dags för att se färdigt på serierna som jag missat sen blir det en dusch innan jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0