Tacksamhet



Precis som min kära Charlotte nämde tycker jag verkligen vi borde fira Thanksgiving. En sådan härlig högtid som är till för eftertanke och tacksamhet till det/dem man har. Det är något som jag tror är väldigt viktigt, ännu mer i ett samhälle där man ständigt söker efter något bättre, större, snyggare, dyrare...osv. Så fram för TG i Sverige. Idag satte jag klockan på 8 för att verkligen hinna njuta av min sovmorgon som jag alltid har på torsdagar. Pappa ringde och frågade om jag ville följa med till Chicago nästa torsd-sönd. Tror ni att jag vill? Det vore fantastiskt förstås. Att även få vara ensam med pappa med lite kvalitetstid vore en dröm. Jag ska iallafall snällt fråga min chef om jag kan ta ledigt då.

Kommentarer
Postat av: Charlie

:) Pusss! Nästa år kan vi fira Thanksgiving i hop :) <3

2011-11-24 @ 21:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0