Weekend plans



Fredagsmorgon och jag är påväg till jobbet. Kvällen kommer jag att spendera hos mamsen då min käre fästman är i köpenhamn på arbete. Undra om han kommer hålla sitt föredrag på sin fantastiska danska? Vi har följt en hel del danska serier på senaste tiden. Brottet, Bron, Den som dräper, Livvakterna mm. Så en hel del har man ju snappat upp. Skämt och sido. Tror inte det blir på danska den här gången faktiskt. Imorgon åker vi till landet, eldar i brasan, plockar lite svamp och ser till stugan. Ska bli härligt. Jag bjuder på en bild från sommaren 2008. Jag och Johan hade varit tillsammans i ett halvår och hängde en dag i köpenhamn. Här är vi på Tivoli. En helt underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0