Dagens arbete



Idag har vi haft sushimys på jobbet. De 30 min man har till lunch får man göra så mysigt som möjligt. Speciellt dessa gråa regniga dagar. Dagen annars har varit mycket stressig men väldigt rolig och lärorik. Fullt upp med patienter/ kunder hela dagen. Kemiska peelingar, fraxellaserbehandlingar, IPL hårborttagning, IPL kärlborttagning, hudkonsultation samt Restylanebehandling. Imorgon kommer jag att ha det ännu mer jäktigt då jag jobbar som enda behandare. Men jag ser det som en utmaning. Nu sitter jag och äter apelsinkrokant med en ansiktsmask precis insmord. Yodas ligger bredvid och softar. Tänkte nu fortsätta se det senaste DEXTER avsnittet. Känns som om serien börjar dala en del vilket känns mycket tråkigt då jag verkligen älskar den. Imorgon blir det myskväll igen hos O och H med hela gänget och alla barnen. På lördag till söndag åker jag på konferens med jobbet. Jag är stolt över mig själv idag hoppas det kommer kännas likadant efter morgondagens stressiga schema.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0