Kemisk peeling




Idag gör jag en hel del kemiska peelingar. De är verkligen en behandling som gör det där lilla extra. Kemiska peelingar kan behandla rynkor, pigment, solskador, fet hy, acne, pormaskar, ojämnheter, torr hud, känslig hud och Rosacea. Kemiska peelingar stimulerar även collagenproduktionen och ger ökad lyster. Så inte bara de med problemhud behandlas utan även de som bara vill ha en rejäl uppfräschning och lyster. Det man ska tänka på är att huden blir solkänslig så man ska inte sola 4 veckor efter behandlingen.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Gör du peeling med enerpeel? Isåfall undrar jag om man köpa dem och använda hemma själv?

2011-12-24 @ 20:35:14
URL: http://lizla.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag använder Enerpeel men jag gör det på en klinik där jag arbetar. Tror ej att man kan köpa dem privat.

2011-12-25 @ 14:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0