Puss



Puss på er. Visste ni att människor har fler bakterier i munnen än hundar? Känns sådär fräscht tycker jag som älskar pussar. Idag börjar jag känna mig något bättre men jag är fortfarande inte frisk. Host och snor i hela huvudet. Jag måste dessutom ha ont överallt och igår blödde jag näsblod till råga på det. Klart att det inte ska vara roligt eller skönt att vara sjuk, men lite barmhärtighet tack. Nu ska jag ta en dusch och tvätta håret. Jag har inte tvättat håret på 3 dagar nu och det är som en stor trasselbomb. Några deciliter balsam skulle inte skada. I eftermiddag ska jag försöka ägna mig åt att läsa lite. Jag har tagit hem en tidning från jobbet som vi i veckan fick två exemplar av. Tidningen heter PRIME och tar upp ämnen inom anti-ageing och estetisk medicin. Vill bli frisk nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0