Sukta efter en tvättmaskin

                                     

Är det normalt att gå och sukta efter en tvättmaskin? Nej jag tror inte det. Där är jag nu. Jag vill slippa gå upp och ner 3 trappor utan hiss och boka/hämta/hänga upp vår tvätt. Problemet är bara att vi har ett väldigt litet badrum. Vi kan endast ha en smal variant. Det vore toppen om det var en torktumlare och tvätt i ett. Jag har hittat en. En riktig fulig. Inte den på bilden, den är smal och "toppfrontad" som det heter på tvättmaskinsspråk. Vilket innebär att locket sitter på ovansidan av maskinen. Den är en sk duo variant men tvätt och tork. Priset ligger på 8000-9000 :- vilket känns galet. Frågan är. Är det värt det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0