Hej då stora grå

 
Tack och hej för mig. Nu är det gravidledighet 2 månader som gäller. Kan bara säga att det känns FANTASTISKT. Resan på det "nya" livet börjar snart så nu är det dags för att ladda batterierna. Jag ska bara ta hand om mig. Träffa mina fina vänner, gravidgruppen, vattengympa, äta goda middagar, strosa runt i affärer mm. Jag ska försöka göra som J säger, minst EN aktivitet om dagen. Om så bara gå runt huset eller till affären eller sticka lite. Självklart kommer jag tillåta mig massor med vila och visst, vissa dagar kan bli mycket slappa men ändå försöka för jag vet att jag mår så mycket bättre av det. Jag börjar på landet, imorgon åker vi ut. På lördag kommer familjen Kockum med Fransen i spetsen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0