Lammskinn

 
 
Nu är det lammskinnsjakt. Johan är på Gotland nu så kanske han hittar något fint där. Mina önskemål är:
 
Vitt/Naturvitt
Supermjuk ull
Bredd 50-60 cm Längd 80-90 cm
Medelkort hår eller kort hår
Äkta skinn
 
Jag vill kunna ha skinnet i vagnen både ligg och sittdelen. Kanske får bli två skinn. Ett större som man kan ha på golvet där bebis kan ligga och mysa. Men det känns inte som det behöver vara lika bra kvalitet som det i vagnen. Lammskinn ska ju vara svalkande på sommaren och värmade på vintern. Då krävs det god kvalitet till detta!
 
Ut på jakt är tanken. Johan på G-land, jag på nätet och jag med Denise i Stockholm. Hoppas bara jag orkar släpa mig runt. Mår ju somsagt inte alls bra nu. Illamåendet är tillbaka och ett lock i halsen av luft gör att jag har svårt att andas normalt. Inte alls bekvämt. Men nu återstår endast 6 pass kvar på jobbet. Puhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0